MultiplayerPC játékokMac JátékokIngyenes játékokTárgykeresős játékok
Insurgency játék
5
1

Insurgency

A Insurgency megjelenéséig az New World Interactive csapatának már megvolt a Day of Infamy és a Source motor mod, ugyanazzal a névvel, mint ez a játékcím. Nem tudták, hogy ez a játék elnyeri az IndieDB által az Év Indie díját, és a reális taktikai első személyű lövöldözők aranystandardjává válik. Hogyan sikerült egy ilyen érdekes játékot elkészíteni? A válasz egyszerű: a legjobban úgy tettek, hogy beépítették saját modjuk figyelemre méltó jellemzőit, és a Source motor képességeit élre szorították. A játék kitalált Közel-Kelet, Afrika és Közép-Ázsia konfliktusait ábrázolja a következő résztvevőkkel: felkelőkkel és rendes csapatokkal. A fejlesztők életszerű élményre törekedtek, és nem vették figyelembe a célkeresztet, így a játékosok kizárólag a lövés pontosságára támaszkodhattak. A fegyverek hiteles lövést adnak ki. Rengeteg térkép és játékmód van mind a kooperatív, mind a többjátékos játékmódokhoz. A jól ismert halálesetet és a zászló elfogását egy-két csavarral mutatják be, és nagyban támaszkodnak egy egész csapat taktikájára és koordinációjára. A játékon belüli VoIP okból valósult meg: néha döntő jelentőségű, hogy tájékoztassák az osztag vezetőjét tartózkodási helyéről és a csatatér aktuális állapotáról. A mobilitás a Insurgency-ban is fontos szerepet játszik, ezért jobb, ha előre előre testreszabja ruháját a mozgás sebessége érdekében. Minden játékmód offline elérhető a gyakorlathoz. Logikus a testmozgás, mielőtt belemerül a magával ragadó online csatákba a barátaival.

Tags: FPS, Realistic, Tactical, Multiplayer, Shooter, Action, Military, Team-Based, Co-op, First-Person, Strategy, War, Online Co-Op, Competitive, Indie, Simulation, PvP, Singleplayer, Atmospheric, Adventure

VIDEO

INSURGENCY KÉPERNYŐKÉPEK

PRÓBÁLD KI A INSURGENCY LENYŰGÖZŐ ELŐDEIT ÉS UTÓDAIT

Rendszerkövetelmények

OS: Windows® 7

Processor: Intel® Core™ 2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 processor or better

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Video card must be 512 MB or more and should be a DirectX 9-compatible with support for Pixel Shader 3.0

Hard Drive: 10 GB HD space

DirectX: 9.0c